Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Nogle spørgsmål?

Vi vender tilbage på din henvendelse hurtigst muligt – typisk indenfor 24 timer.


    Vilkår og betingelser

    Dette gælder for solgte produkter

    Handy Henrik ApS tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 17 samme dag
    (Gælder for normale arbejdsdage), hvis ordren er registreret inden
    klokken 12:00. Ordrer herefter sendes næstfølgende hverdag.

    Vil man gerne selv afhente ordren på virksomhedens adresse, skal dette
    aftales på forhånd.

    Dette gælder for serviceydelser

    Handy Henrik ApS betragter serviceopgaver som leveret, så snart kunden har
    godkendt det aftalte arbejde, efter endt fuldførelse.

    Reklamation på købte produkter

    Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og / eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

    Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet / ydelsen.

    Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen / fejlen. Handy Henrik ApS vil dække returneringsomkostningerne i et rimeligt omfang.

    Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrrelsens hjemmeside.

    Ved returneringer, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal man kontakte Handy Henrik ApS.

    Reklamation på service

    Reklamationsretten gælder for fejl i materiale og / eller udførelsen. Du kan få fejlen udbedret eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

    Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet / ydelsen, som vi har samlet eller monteret.

    Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen / fejlen. Handy Henrik ApS er forsikret i tilfælde af skader i dette omfang.

    Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrrelsens hjemmeside.

    Bemærk

    Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav

    Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg. nr. og kontonr., så det aftalte beløb kan overføres.

    Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er personfølsomme oplysninger, og kunne vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

    Priserne fremgår af vores prisside. Hos Handy Henrik ApS tager vi forbehold
    for eventuelle fejl i vores angivne priser. Desuden forbeholder vi os
    ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

    Alle priser er dagspriser og er kun gældende på bestillingsdagen. Der tages forbehold for prisfejl og trykfejl.

    Alle priser til vores faste timesats og klippekort er inkl. moms og vises i Danske Kroner (DKK). Priserne til vores abonnementsordning vises eksklusiv moms, da denne løsning typisk henvender sig til erhvervskunder.

    Du kan betale med følgende korttyper: Dankort, Visadankort, Visa, Mastercard, MobilePay.

    Du kan også betale via en bankoverførsel, hvilket gælder for opgaver, hvor der er aftalt en fastpris med betalingsbetingelse.

    Har du som kunde valgt at afregne abonnementsbetalingen månedligt, har du bundet dig i én måned. 

    Hvis du opsiger abonnementet i bindingsperioden, har du adgang til den aftalte service indtil bindingsperiodens afslutning og vil ikke blive opkrævet yderligere abonnementsbetaling ved bindingsperiodens udløb.

    Opsigelsen skal foregå skriftligt via mail, og opsigelsen er først gældende, når du har modtaget bekræftelse fra Handy Henrik ApS.

    Der gives 14 dages fuld returret på ydelser købt fra vores hjemmeside.

    Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

    Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet. Meddelelsen skal gives pr. mail på hkj@handyhenrik.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

    I forbindelse ved køb af vores ydelser på tilbud gælder fortrydelsesretten ikke, når først aftalen er blevet indgået.

    Der gives 14 dages fuld returret på varer købt online.

    Perioden regnes fra den dag:

    • Hvor du modtager ordren.
    • Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
    • Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer, der består af flere partier/dele.
    • Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.

    Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

    Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på hkj@handyhenrik.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

    Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte Returseddel og sende varen til os. 

    Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten.

    • Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
    • Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
    • Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
    • Varer, hvor plomberingen eller emballage er brudt.
    • Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
    • Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
    • Aviser, tidsskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.
    • Aftaler indgået på offentlig auktion.
    • Varer, der forringes eller forældes hurtigt.
    • Brugte effekter, som er købt som beset.

    Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret.

    Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.

    Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.

    Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

    Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

    Hvis varen er prøvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen.

    For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

    Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur.

    I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

    Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

    Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

    En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

    Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

    Link: https://naevneneshus.dk/om-klageportalen-for-naevnenes-hus/

    Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

    Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

    Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: hkj@handyhenrik.dk

    Ved akut hjælp og haste opgaver vil dette blive foretaget på samme dag. Det gælder uanset, om man har akut hjælp med i sin aftale, eller hvis man betaler for gebyret.

    Er man i tvivl om, man har akut hjælp i sin aftale henviser vi dig til vores prisside eller til vores dokument, hvor aftalen er blevet beskrevet. 

    Et klip er li’ med 30 minutter. Har man eksempelvis købt ét klip på 2 timer, vil dette betyde, at man har 4 klip på 30 minutter. 

    Kontaktinfo